Case:  'Waterstof; onze nieuwe energie?' National Geographic (Benelux)

Inspirerende, informatieve en educatieve documentaire over Waterstof. Hoe wordt het gemaakt, op welke wijze wordt het gedistribueerd, waar kan je het voor gebruiken en wat is de positieve impact als het gaat om duurzaamheid.

Presentatie : Anic van Damme.

Partnerships : Gasunie, Hydroports (Seaport Groningen, Port of Amsterdam), Hyundai & Remeha

Première event in Eye Film Amsterdam met panelgesprek met Helmie Botter (Gasunie), Marc van der Steen (RebelGroup) en Sieb Rodenburg (Ecorunner team TU Delft)

Digital Campagne National Geographic platformen en short content voor de partners voor eigen comms doeleinden.

Case Eurovision Song Contest 2020/2021

NOS/NPO/AVROTROS als HostBroadcaster van het ESC2020 &  ESC2021 in Rotterdam

Als head of Partnerships voor het Eurovisie Songfestival verantwoordelijk voor de partnerships, sponsors en suppliers.  Het Eurovisie Songfestival is het grootste entertainment event ter wereld met meer dan 180 miljoen kijkers, 9 shows in Ahoy waarvan 3 live shows op TV, de openings ceremonie, de Eurovision Village elders in de stad en met vele side events.

Thema: Open Up met daarin verbinding, diversiteit, veerkracht, samenwerking, cultuur & duurzaamheid

Aangetrokken partners: KPN, WWF, Vriendenloterij, Corendon, COOP Supermarkten, Eneco, Mercedes, Vrumona (Pepsi), Join The Pipe en FatBoy, en vele anderen

 

Case "For the love of Fashion" National Geographic Partners (broadcast 23 landen)

Documentaire, mini- docu reeks en launchevents in Berlijn, Shanghai en Sao Paolo

Partners: C&A en C&A Foundation

 

Case "The Future is Bright, Mobility"  RTLZDoc  ism Bright (NL)

RTLZ Doc programma met Anna Gimbrere, mini- docu partners en event Pakhuis De Zwijger

Partners: Opel, Garmin, Vaillant, TU Eindhoven en OM Energie

Case "Sundarbans India"  National Geographic (Global Digitale campagne)

Mini documentaire, fotografie en doorvertaling content eigen platformen

Partner: Volvo CE (Construction Equiment) & WWF

Case  "Finale Strijd, Fernando Ricksen" RTL7

Documentaire en PR Campagne

Partners: Stichting ALS, VSB Fonds en RTL7

Case "Door het oog' met Humberto Tan National Geographic (NL & Vlaanderen)

Documentaire, launch Event, Magazine Humberto en foto expositie i.s.m. Museum de Fundatie

Partners: Rewilding Europe, Nationale Postcodeloterij, Canon & CameraNu

Case "Better Takes Action" National Geographic NL, DU en UK

Mini documentaire Better Takes Action Tour

Partners: Keen Footwear en Plastic Whale Foundation